Wednesday, January 7, 2009

sweet luvly aish ayra




semlm aku g umah mak yati. my fren yg baru bersalin nov lepas. selapas 9 taun nya tgu...aher nya dpt baby girl. thank you pada produk DCL. hhahahahhah. rasa aku semua produk DCL ya yati telan. berkat usaha...hadir la aish on 7 november. sehari lepas mak nya besday and 5 hari lepas aunty ejot besday..hihihi
byk kenangan aku ngan yati tok sebelum lahir nya aish. rasa nya kakak aku sendirik sikda mcm tok ku polah. every month aku g ikut yati check up kt poliklinik...masa opis hour ya...klau ada org opis tepon pdh jak ada hal. then g shopping brg aish...turun nait shoping complex semua d pegi. yati yg semakin hari semakin CHOMELlll.....tetap gagah nait eskalator...aku la yg tolong mdh ngan nya..slow2...tp yati ya mcm xda mbak apa2 bah...laju jak...apatah lg mun ada sale. tp cgek sale jak nya sik pat beli....hahhahah......kasut la. kaki dh makin besar. kelip2 jak mata nya tgk heel yg murah...cian bonda yati, bak kata lias.
and the most unforgetable moment b4 aish lahir....aku nait ambulan bah. never in my life. siap aku ambik gamba yati gk...laughing all the way to hospital yg org d mbak aku ya tgh nervous. by the way...yati bukan nya mok beranak dh...jus poliklinik suruh nya ke ospital cos blood pressure dh tinggi. hari ya juak brk jak msk bln ke 9.masa d ospital...semua family member nya ada. semua nervos special hj basiron, mak yati.sampe mlm kt ospital, yati kenak admit coz dr mok tgk pressure nya. n takut bahyakan baby. lupak mk mdh..hari yg aku naik ambulan ya 5 nov. and the nex day 6 nov besday yati, mommy to be masa ya. mbak cake bah d ospital. sampe marah nurse ya kamek org ambik gamba. sapa yg penah celebrat besday d spital bah...terlalu excited.
klak bila aish dh besar, aku mk nyuruh nya tgk blog tok n all the pictures taken masa hari kejadian.hahahha



chopchop: yati risau bdn nya dh sik mcm dolok...cian nya. tabah kan hati mu kawan. DCL kan ada....hehehheheh
aish...happy 2 month old yesterday...tido jak nya marek.

No comments: