Thursday, January 22, 2009

gongxi...gongxi...

esok stat cuti yeye...bes nya. tp mok g cne owh??plan ngan sap mok pegi bintulu. saja jln2.sejak berenti js sales engineer d WET, trus xda g bintulu. apa la rupa bilit sewa aku dolok. klau jd, ada la lepak2 d bintulu.

marek aku n yati g parkson @bintang plaza. pergh...parkson dh nait taraf. kira mcm g parkson kt KL la. ala2 ISETAN KLCC. luas pun luas...sedap mata menadang n sedap gak duit mok d kluar for shopping. tp aku salute la parkson miri. dh selevel ngan shopping complex KL. for surely aku n yati culture shock. rasa mcm bukan d miri. ngan brand2 yg sik penah d tgk d miri. especially yg executive pun la. teruja bak kata dlm tv. overexcited kata omputih.tempat fitting pun kuyas mampus. ada tempat duduk2, bercarpet lg. tpt br bukak mmg mcm ya.
aku sik beli apa2 pun...coz agik culture shock but yati bedal sampai 4 helai bj. kenak lagik nya CNY sale. berabis member beli. maklum la 2 bln confiment dok umah jak. balas dendam member.
ada picture aku ambik depan grnd floor n dlm fitting room.hehehhe




chopchop: bila dpt pegi pasar cina..heheh chinatown miri dh buka. mari berborong!!!

No comments: