Sunday, January 18, 2009

skit lg mok menang....

hahahha...lagu untukmu juara AJL. lagu yg lain dr yg lain...congrates MUH. kire korang ni semua uncle aku la ek...coz atuk aku nama hussien...hehehhe
faizal tahir...goshh....mmg panas.nasib la die tak menang juara lagu trus. klau tak semua blame tv3...semua pejal ambik...ehhehehhe....klise la nnt.

abis crite AJL...crite aku lak.semlm g tahlil umah mertua kakak aku. dh setaun arwah pakcik junaidi meninggal.sik berasa bah...kejap jak masa berlalu.



tok gamba org di dlm umah. aku n my other sister dok luar jak. mak mertua kakak aku yg pakai bj biru. n my mom kt ujung bj itam..apatah d senyum mak ku ya.

my sister, salliah bj ijau bersama biras nya kak tini. lebih kurang sama kan muka sidak duak.


chopchop: aku ada jumpa ayat bes kt blog someone la...i wan to share ngan semua la...
"Dalam tiap-tiap hubungan itu ada kasih sayang dan penghormatan. Selalu, dalam perhubungan itu kita harus memilih antara keduanya. Mengasihi tanpa menghormati, jadilah hubungan itu urusannya membelenggu. Menghormati tanpa mengasihi, jadilah hubungan itu urusannya rasmi! Lantas, mengapa kau datangkan padaku dua pilihan? Bukankah memiliki keduanya itu melangkaui erat persahabatan?"
thanks artozy

No comments: