Thursday, January 15, 2009

apa cher....AJL23. bes nya klau dpt pegi

kepada semua warga malaysia, brunei dan indonesia, mlm ahad ni jgn ke mana2 wei. dok depan tv or klau yg dpt tiket tu g la stadium bukit jalil. menyaksikan ANUGERAH JUARA LAGU 23. semua lagu best2. tp yg jadi faveret yg terFEREVET is lagu 'cuba' and 'bila nk saksi'. lagu 'sampai syurga' pn best gak. sebenar nya aku tok suka ngan abg faizal tahir the superman and of course abg tam n geng,SPIDER.
lagu lain yg bisa menggugat lagu feveret aku is 'lagu kita' aizat.
klau la aizat menang mlm ya klak.....mak ai org kaya br biak ya. semua nya makan sorang. dan komposer2 lain putih mata jak tgk....kalu aizat yg menang ek.
lagu yg aku crita tok semua balada kan. coz lagu2 balada yg menyusik jiwa dan penuh kata2 yg bes. membuai perasaan semua yg mendgr. apatah lg klau lagu ya ada kenak menyena ngan org2 d luar sana. harus org2 suka bangat ngan lagu2 mcm ya. epesially aku la...hehehehhe
POP ROCK>> faveret song, 'yg pernah' penuh ngan rock. bakal menggugat 'meet uncle hussein' and 'stacy'.
stacy ya makan apa owh...klau kluar suara skali ngan dance...sik semput kah nya. sikda lalu lelah or tarik nafas kah.....hebat.
ETNIK KREATIF>> minta2 la lagu fetri ya menang kategori tok. singer nya ya yg menang akademi nasyid tv9 kan. bes la klau penyanyi br yg menang. so leh buka semua mata2 d luar nun tentang kehebatan mereka.

tahniah semua yg dpt ke AJL23. berlagu la bes2 so aku sik tukar chanel mlm ya klak.

list lagu yg bakal berkumandang d tv3 mlm minggu kol 9pm. tq berita harian.
Etnik Kreatif:
Doa Dalam Lagu nyanyian Zahid dan Heliza
Lagu & Lirik: Ajai/Loloq
Dusta Berkalang - Aiman
Lagu & Lirik: Ajai/Loloq
Persoalan Cinta - Farawahida
Lagu & Lirik: Julfekar/Ku Seman & Izza Rosley
Balada:
Sampai Syurga - Faizal Tahir
Lagu & Lirik: Audi Mok/ Faizal Tahir
Bila Nak Saksi - Spider
Lagu & Lirik: Tam (Spider)/Loloq
Dingin - Ziana Zain
Lagu & Lirik: Azlan Abu Hassan/ Azalea
Hanya Di Mercu - Ayu (OIAM)
Lagu & Lirik: Aubrey Suwito/ Habsah Hassan
Cuba - Faizal Tahir
Lagu & Lirik: Audi Mok/ Faizal Tahir
Lagu Kita - Aizat
Lagu & Lirik: Aizat
Pop Rock:
Kalis Rindu - Elyana
Lagu & Lirik: Aidit Alfian/Ad Samad
Lagu Untukmu - Meet Uncle Hussain
Lagu & Lirik: Taja, Tass, Lan/Taja, Tass
Yang Pernah - Estranged
Lagu & Lirik: Estranged
Aku Stacy - Stacy
Lagu & Lirik: Intan Norul Azlin/ Inton Norul Azlin & Layla Ismail
Bukan Di Sini - Sofaz
Lagu & Lirik: Zimi & Aremeer/One.


chopchop: saja jak aku tulis psl AJL coz xda sapa yg aku leh story mory.hehehehe aku nye advisor for entertainment bz keja d astro. so sikpat la story mory ngan nya...hehehheh

No comments: