Sunday, July 5, 2009

durian, durian, durian....eyes on melaka...phobia oi!!


weekend aku pegi melaka, umah suraya @ sue (aweq plg cun dlm geng mek org..heheh).
mahan dr kulim pn ada juak...tq ABU for the journey to melaka. mhn, aku n ali dr kl jln kol 11 ari sabtu n mizi drive dr kluang n temu d tol simpang ampat(kenak ampat, ku pn x tauk).sampe2 umah su..trus mkn durian..mmmmmm heaven nya.rasa mcm d serian bah...
tangar jak muka2 org dibah tok mkn durian...




then ptg mek org kuar g banda melaka n nait eye on melaka...tuhan jak yg tauk betapa aku tok penakut nk mampus mk nait benda2 tinggi tok.psl geng aku nait juak...tp keruk la dlm benda ya.the first person yg perasan betapa aku tok keruk eh...is sue. pecah rahsia weii...hahahahah.(dlm gamba sikda la muka takut owh)




las activity mek org is mkn d umbai...seafood. mkn ketam black pepper, ikan panggang, kupang (nk kaler ijo ya eh) msk sambal n otak2(sik bes la otak2 cya)
dlm kol 11 mek org blt KL. aku n mahn make ABU, ali neman mizi dlm 8144. sampe umah bukit jalil dlm kol 1 lbh. nasib la sik mabok durian mek duak mhn...coz boot kreta mhn penuh ngan durian.

chopchop: bes nya ada kebun durian sendirik...bila musim jak iboh mkn nasi mkn durian jak..hahhah.

3 comments:

Anonymous said...

kak ejot,cfood tu kat alai, bkn kat umbai..tp ketam tu mmg marvelous..heheh

-sue-

a.c.H.i.k.A.n.i said...

ketam tu memang sedap..sedap lagi kalo kak ejot yang tolong keluarkan isi ketam..heaven!

aku...ejot said...

amboi mahan suke dpt ketam yg dh kena kopek....hehhehehhe