Thursday, July 9, 2009

APA kes tok???

apa rasa tokrang mun tokrang polah keja yg tokrang sik tauk? mun aku la owh...satu pembelajaran br. walau pn nyuruh palak ku penin...tp kan adalah satu pahala untuk blaja benda br.
aku blaja dolok engineering...tp kinek tok aku molah company management. aku mesti mok tauk psl account, finance, sales, procurement and semestinya psl project2 yg sdg d polah n future mpun project. walaupn aku sik la molah semua keja ya..tp mst juak mok tauk coz klak aku d suh repot ngan big boss(yg nang pande psl semua benda2 d atas, harus la aku jd pande mun kedak tok)...hehehheheh

chopchop:mcm ne rasa mun molah keja yg org lain pun x tauk.sapa ku mk refer owh...hahahhah...angol la palak ku ari tok.

tangar la owh, gamba atas tok xda kaitan ngan crita. sah dh angol tok

No comments: