Thursday, June 18, 2009

sirih pulang ke gagang...ceh wah.

kurang dr 6 jam gk aku nait flite blt kampong...hahhahah...bes nya. bukan lamak pn aku x blt...rasa2 dlm 2 bln. tp rasa mcm lamak jeman bh.bukan la nk mdh diam kl tok sik bes...tp rasa nk blt umah ya melampau lampau.mk tido d katil kedirik, mk pelok pucas, pretam, pretot n premart.mk cium abie, anoise, kimot, azie. iskh...bes la. mmg berbaloi aku beli tiket flite walaupun ada org tanyak aku apa hal mk blt kampong mun xda apa2. dh aku ada kampong, ada mak bpk ngu aku balit, mesti n harus la aku blt kampong. lain la klau org2 d kl tok rasa blt kampong ya bukan satu kemestian.

tp aku takut juak nk blt tok. brk kak mbaca paper tek.pelancong n warga msia d kuat kuasa to check they health. tok nk dr oversea la ....tp takut juak. minta2 xda apa2. jgn la masin mulut ali hehehhehe....

chopchop: byk mk beli brg tok. pake sap, mak, bpk, abie dan semua warga sri aceh n associates.

No comments: