Sunday, June 7, 2009

apa ada ngan IKEA....

aku brk first time g ikea, thanks to duan coz mbak mek org g IKEA. tok pun ali pn idea. ali tok dh angau la kata org. berbln bln mk g ikea. brk tok la lepas rindu dendam d ikea ya. aku lain crita...org brk first time kan..ala sakai la tp cover yu..
gila la pg ikea ya. semua brg2 nya high class yg mampu milik. duit jak sekda. dr set sofa, set tido sampe ke berus toilet. semua bes...hehehe
carpet bulu kambing biri ke kulit kerbau...frame sekecik kecik alam sampe ke sebesar besar dinding....anything is under one roof.
apa ku beli.....bantal yg sungguh empuk..hehehhe, candle yg bau berry....nyaman bau bilit aku...and krusi comel pake ku engkah laptop. maklum la kan umah sekda sofa.
aku mdh ngan mizi...mun la aku dpt kawen ngan org kaya ...minta hantaran semua brg ikea. dlm talam hantaran klak polah miniture set ikea. dr living room, blt tido, kitchen dan lain2. ada sik org molah mcm ya owh. bg org d KL tok..ikea dh biasa. mun mcm aku...ikea ya mcm tpt yg superb bah.
by the way, kmk urg makan d ikea juak. aku try chicken and lemon apa ntah...mizi mkn meat ball. tp yg paling bes is cheese cake. aku tok kan semua jenis cheese cake aku suka. sik kira la cne2 d beli.

chopchop: mok pegi secret recipe mkn cheese cake or tiramisu?? bila dh sampe cya klak...berubah la rasa aku. sengal kan...heheheheh

No comments: