Monday, March 9, 2009

out of the blue...kata omputih

really la...out of the blue. tiba2 jak muncul...sik d tauk2. dh la pagi ari...aku brk kak mandi n ready for my brekfes...suddenly my phone rang...private number kluar...adoh...sapa tok, mcm malas mk angkat coz klau private no tok aku malas mk jwb. slalu jak kena wrong number. tp pagi tok maok pulang aku angkat...
'..helo...helo...'sik dgr sapa yg ckp d sebelah nun...samar2 kata org kl...
aaahhh....kenal ku sora ya...dekat setaun dh aku sik dgr sora ya dlm jangka masa yg panjang. sebelum tok penah la klala tp kejap jak...sik sampe seminit. tp pagi tdk mak ai...maok la juak dekat 15 min.klau tepon sik berolah mst lamak agik aku ckp ngan nya...ter'helo-helo' jak...sampe putus.
apa kah ya...xda apa2 la.tumpang lalu & tanya kbr jak. cgek jak mala d tanyak nya...bila mok jumpa nya??? hahahah, sikda la nya mdh mcm ya. bila mok g kuching?
boleh la jumpa nya

chopchop: 1. selamat menyambut maulud nabi
2. sik tauk ku apa mok d pdh tok.....speechless la
3. for those who knows....Ku telah miliki,Rasa indahnya perihku,Rasa
hancurnya harapku,Kau lepas cintaku,Rasakan abadi,Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami, Ku pikir ku salah mengertimu..........

No comments: