Tuesday, March 17, 2009

aku warga KL????

dh seminggu aku dok kt KL, (wah...wah...wah...aku ckp kl dh). aku stat keja d kl las week and now cukup seminggu aku dh aku ctok. rasa apa? lelah la juak coz jammed la. apa lgk....sik sah klau diam d kl sik jammed. sapa2 mk diam KL mesti ada agenda jammed dlm diari idup sidak nya.
aku diam d seri kembangan...lebih specific d taman puncak jalil. umah ujung skali...teres dua tingkat. opis aku d megan avenue...dekat jak ngan klcc. rasa aku...tiap2 hari aku ada agenda d klcc...yalah mk g d tower 2 ya.
still cant believe la aku diam d kl....mcm main2 jak rasa nya.mcm rasa masa blaja dolok.
las weekend aku g umah monic(my luvly skinny fren). pas ya aku mbak monic g jumpa geng2 aku( ali, mizi, shukur n nuar). tp korum ya sik cukup la coz xda mahan n sue. extually umah aku n umah ali dekat jak...tp jeraya ctok nyuruh umah mek duak jauh. klau aku d suh jln sendirik...mst sik sampe2 d umah.
mek org celebrat besday ali n mizi. tp sebenarnya ari ya besday mahan.cian mahan...tangga gamba kek jak dlm mms.
dh mlm ya aku n monic blt. mcm sik cayak jak bila aku mdh ngan ali...'nex week jumpa agik k'. dh aku diam d kl..boleh la mdh mcm ya. bila2 masa jak leh jumpa. insyaAllah...

apa keja aku sebenarnya??? my boss offer aku jd technology & business development. so bila dh jd mcm ya...everything la aku counter blt. dok kl la kata kan.
jumpa org...crk org...follow up ngan org...polah proposal ngan org....crk proposal org....present ngan org...jd org tgh....semua melibatkan org2....hahahahah
brk seminggu aku ctok...aku dh jumpa lebih kurang 20 org(manager,exec, engineer & lain2). cuci mata la aku....nang bersih mata aku diam ctok...heh..heh...heh...
klau ada yati tok...mst bes. mst nya dh snap semua org2 yg d jumpa. aku klau sorang2 sik la brani mok kluar camera.maluuu....!!!!


chopchop: d sebabkan aku byk bejln....kurang kali size seluar aku....hehehhahahha

1 comment:

a.c.H.i.k.A.n.i said...

ye..sepatutnye celebrate behday mahan..huhuhu..jeles2x