Monday, December 21, 2009

venue...agik skali : pesau link, miewiee....

aku blt agik...wah...wah....aku blt miri dua kali dh bln tok. cya lah...bukan aku byr duit tiket...eeeeeehhaaaaa.

sikda apa nk menarik la d polah...patutnya ku ngan dak geng ku lepak rami2 cuti xmas tok. konon semua mk trn kl....tp semua x jd. kali alie, mizie ngan sukor jak. mahan pun sik tentu gk cuti nya. sue belom tauk gk.huhuhuh...new year klak tentu2 jak x kumpul juak. alie dh cuti...mst nk blt kampong, mizie jd tukang jg opis....waaaaaaaaaaa....semua plan sik jd ujung taun tok...kira2 tek aku dh keja d kl blh hang out ujung taun. tp psl keja juak la aku sik dpt join. apa ndak d polah dak ya klak...mun dh sik cukup korum. jgn mdh pegi keday mamak al madina jak....cheh..!!

chopchop: dsebabkan aku tok xda benda happening mk d polah....ku nk ghuntin rambut ku. hah...dh blt miri tok, harus ku ghuntin d keday lorong 10 ya. even keday ya old skool...tp tokey ya jak tauk cam ne molah rambut ku....ala2 cerewet mis unibes alu jak! tok jangkit ngan oon la tok....hehehehhe

No comments: