Sunday, October 18, 2009

agenda d opis: makan Laksa..mm...sedap nye

ari tok ada org blanja mkan laksa. actually boss tpt tok mbak laksa. coz masa open opis dolok nya xda. so paksa la nya ganti ari tok. nyaman alu jak laksa nya. nang susah la aku nk mdh kesedapan laksa ya. aku tok ne la brapa suk tp nk tok nang nyaman...tq en roslan.

marek oct 18 besday my fren d miri. aris auan nama nya. nang ku sik penah lupak besday nya tok. kira bes fren la masa itm kucing dolok. lamak nya dh kawen, mek duak kurang skit la. kenak agik aku blaja d kl dolok nak. tp mek duak nang bertukar msalah la masa blaja dolok. nya ngan crita ex gerek2 nya. aku ngan crita ex gerek ku. tang nampak bena jak biak tok byk gerek kan...huhuhuhuh...bila nya dh setel mk nikah, aku pun terkejut.dh tauk mcm ne nya kan, tuptup nk nikah. but i'm happy of him.masa dolok mek duak ada molah deal, sapa kawen dudi mesti mk blanja sapa nk kawen dolok. sah2 la aku blanja nya kan. masalah nya aku lom jumpa gk sapa2 mk d embak time blanja nya klak...some sort of double date la konon(cheh!!!).tempat mesti mk kuya2 ya. sampe skrang tok janji ya ku pegang. sik tauk la bila mk blanja aris tok eh????huhuhuhu
Aris...ku tauk ko sik baca blog aku tok. aku ttp mk wish jak besday kau. semoga d curahkan rezki yg melimpah ruah and bertambah la famili kau ya. jgn nk berjandot jak...

chopchop: apa polah aku ujung minggu tok tek???ku pun sik tauk, lepak2, mkn2, minum2.......

No comments: