Tuesday, September 22, 2009

SalAm LeBaraN 1430H/2009

salam lebaran tok semua yg membaca blog tok. dh ari ke empat raya, baruk ku mok ucap owh...tedah ngan aku. sik sempat alu jak aku nulis blog tok. ku blt miri ari rabu alu trus ngemas umah. ne ada time mok blogging bah.....lelah ku ngemas umah. masak gk ngan mak ku. sap, abie n abg mat raya ke Daro nun...yalah mek tiga mak n bpk jak d umah. sedih juak la....sik beurang d umah. pagi raya brk cdak kakak n abg dtg mbak famili msg2. aku la yg setia menanti d umah. mcm ne rupa mun aku klak dh berlaki...owh...owh...sik dpt ku byg kan. huhuhuhuhuh
raya taun tok aku sik sakan glak. biskut n kropok beli dr kl. kek buah semestinya mak ku d molah. tinggal aku jak molah kek lumut n lapis evergreen yg dh ku ubah color jd kuning n pupel. sik ketinggalan kek cheese (thanks to kak in). nyaman cheese kek ya...pake mkn kedirik jak owh....hehheheh
my bpk n my mak...hj harris @ hj amat n hjh norkiah @ kak hj kiah
my bro mpun famili
mdm salliah@sally@muni n famili
ank buah ku nk plg kecik. bdn pun kecik juak...sik dpt d gigit gik la...hafizan@bijan
tok kakak ku. anak no duak hj harris. sama sik muka mek duak.tok aku ngan ank buah ku...muka ada sama sik...

chopchop: di kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya buat famili(mcm famili ku maca blog tok), geng2 keras (mahan- aku tau ko akan baca blog ini, ali, mizi, shuk - yg tak tau kewujudan blog ini, sue-mudah2an ko baca gak, fahmi- aku tau ko baca gak), bdk2 opis, bdk umah aku-cik linda n boifren dan teramat special buat semua pembaca2 blog aku tok(termasuk la blogger2 yg aku slalu singgah d umah tokrang...u guys rock). minta maaf la owh mun apa nak d tulis aku terasa oleh tokrang. yg baik itu dtg nya dr Yang Maha Esa dan yg x brapa nk baik dr aku la tu...dan sedang berusaha ingin menjadi yg terbaik jugak.

i will be back to KL this tuesday....cian ngan boss ku, d pdh blt senin. tp mcm ne nk molah dh belon xda bah...heheheh

No comments: