Monday, August 31, 2009

dh msk september kah??

sik berasa la ...dh msk bln september. ari tok jak dh 11 ramadan. ujung minggu aku sik ke cne glak. g carrefour ngan linda(hosmate aku),lepak2 ngan ali. marek ku diam d umah jak. malas mk kuar.
bln posa tok dbah flet ku ada bazaar ramadan. nang byk la cdak org2 flet ya berjual. mcm2 kuih n brg makan. tp tiap kali ku pegi...mcm xda selera ku tgk. siap aku leh pusing2 sampe 3 kali. tp sikda juak d beli. las skali aku beli buah semangka. ari ya ku beli nasi ayam...dh sungke sik juak abis. nk mdh sik nyaman. boleh la tahan. tp cannot go la. so skrang tok blt keja jak aku mst masak. mun kedirik masak, tambah nasi owhhhh......heheheheh. ya lah bes juak housemate aku ya. sik kesah aku masak apa. bedal juak nya. n marek nya masak. aku pn mdh ngan nya. aku mk mkn masakan org perak...huhuhuh. boleh tahan la...not bad kata romputih.


chopchop: 15 ari gk ku blt miri...yahooooo!!!!!!!!!!!! tp aku susah ati tok. tang byk jak brg mk ku angkut blt klak...adoooohhhhh...............

No comments: