Monday, May 4, 2009

aku dh sampe penang dh oiii!!!!!

ptg kamis aku n kawan (ali, mizi n shukur) start our journey ke penang. ngabas our beloved fren...miss mahan@nyonya sayur. blom kuar selangor dh stat jammed. semua org mk balit kampung. mek org holiday tp shukur la kira blt kampong. ngabas mak nya skali. jauh juak la o mcm2 la aktiviti dlm kreta yg d ketuai oleh ali(sapa la gk owh)



sampe dlm pukul 10 lebih la juak. jumpa mahan kt tepi jln n trus g umah shukur. tgk la gamba2 biak yg sik brapa betul dh lamak glak dlm kreta. sampe xda sora nk sorang ya...




chopchop: mahan apa la kenak ko molah kedak ya. tp aku engkah juak ctok...heheheh.

3 comments:

a.c.H.i.k.A.n.i said...

huhuhu...translate,apa lah yang ko buat tu mahan..betul x kak ct sarikei..

aku...ejot said...

salah la...tak pro lg mahn ckp swak ni....translatenye: kenapa la ko buat macam tu..tp aku letak jugak kt cni....heheheh

a.c.H.i.k.A.n.i said...

ces ces..saya akan cuba lagi next time..