Sunday, April 19, 2009

apa polah aku las weekend.........

aku g jalan2 hari sabtu wei...aku, ali n mizi pegi tgk wyg...crita apa...FAST n FURIOUS 4....or dlm bhasa melayu nya cepat n garang 4. best la scene kreta lombak2 ya....rush the adrenalin bak kata omputih la.vin diesel pun macho alu jak...cair mawir jiwa raga ku. tp sebelum ya makan d wendy's. tok first time ku mkn cya. not bad la. for those who jaga makan...ala2 mkn mcm kambing nak bak kata ali la...makan salad n slice ayam. ada gamba nya tok. mizi mkn burger la, roti nya bes...lembut alu. lepas tangar wyg...shuk agak mek org d ioi mall. pakcik ya brk bgn tido tgh ari, so lambat la mk kluar. blt umah ali lok...then pegi SHAH ALAM. lamak alu aku x g shah alam. las aku pegi masa agak umah ifa.taun 2007, awal taun ya bah. tok dh 2009. byk dh berubah shah alam. mcm2 ada. sec 2 tpt makan dolok dh kacak dh. skali ada kfc depan 7e.pas ya dlm uitm dh ada bangunan canseleri. ya pun brk aku tgk..hahaha sakai alu jak msk shah alam. pegi SACC beli donut, sik sempat mk ambik gamba donut big apple ya. kenak mkn oleh 3 makluk asing yg serupa manusia..heheheh lepak2 d dataran nangar screen besar...selangor lwn perlis pun game. jgn sik bah. coz dh lamak jeman sik lepak cya. mun x dolok...tpt ya lah jd tmn permainan/ rekreasi.

chopchop: gamba biak d dbah tok mk kenak jual. kecuali gamba ku lah owh.klau sapa2 berminat, leave ur no k...

chopchop: tok gk cgek ...video ekslusif.pelakon tambahan yg kenak rejek oleh pengarah

2 comments:

a.c.H.i.k.A.n.i said...

sengalnya pelakon tambahan tu...
akak nak no mamat spek..ahaks..

aku...ejot said...

mahan...bukan mamat spek la skrang...abg misai la. br la grand...klau pelakon tambahan tu tau akak letak video kt cni...mampus ..hahahaha