Wednesday, February 4, 2009

kaya&toast tp makan mee&curry


marek atau org KL ckp 'semlm', aku together ngan cik kenit,imah n ibu yoyo pegi lunch d town. dh pusing2 n dgr imah ngerepak dlm kreta las2 kamek org makan d 'KAYA & TOAST'. tpt makan tok kira glamer juak la. ala2 kopitiam kt kl. tp jual roti palit kaya n benda2 lain yg sewaktu ngan roti. marek aku makan mee&curry. sik mok ku mkn roti jak..lapar siot coz xda brekpas. yoyo n imah makan roti&curry. boleh tahan. kari nya nyaman tp mcm terlebih n terkurang rasa. ntah la ...tp abis juak ku makan.ehheheh




chopchop: sejak aku berblog tok, satu tabiat muncul bersama2...online shoping. skrang tok aku jual tdg ekin, berkat usaha aku mengodek semua bloger yg membuat perniagaan tdg...hehehhe. aku pn ada make juak.

3 comments:

a.c.H.i.k.A.n.i said...

akak,,sudah jual tudung ekin yak..kak ejot kaya!!!sila belanja ye

aku...ejot said...

hehhehe...kaya ape nye mahan. tang yg lawa je simpan wat koleksi sendiri.mcm ne bisnes nk maju.

PA Ranger said...

salam perkenalan, oooo..kitak tuk org sarawak ya..dulu kamek ada member org sarawak tp dah hilang (lost contact)