Tuesday, December 30, 2008

hari paling last 2008

hari ni hari plg last 2008...31 december 2008. skrang pukul 10 suku pagi. aku xde keje pun dok sibuk wat blog....hahhahaaha org lain dh berpages2 blog. aku br nk stat.
2008......taun yg plg beremosi. mcm2 dh jadi taun ni...sedih happy, nangis, gelak, meraung...semua ada.

happy moment :
1. anak buah aku dh jd 7 org, plg tua skali 15 taun br dpt result pmr(7a1b) n plg kecik 3 bln lebih, my sweet sesame seed.
2. pegi serian n kuching...cuti2 malaysia la konon. lepak tepi sungai, tepi padang skolah, g funfair....dating2..hehehhehehe
3. meet someone ...tp aku dh kenal lamak ngan nya. kira brk nk bait2 bah.sooo la the sweeet one.
4. holiday d KL and kuantan. thanks for mahan yg arrange holiday ni. semua ada : mahan, sue, ali, shukur, mizi n fahmy. PAH ku dh kawen ...waaaaa....waaaaaaaa......
5. my birthday ....makan2 bersama geng br. thanks yoyo, imah, qe n kak dengkok. sorang lg geng br farisa. bdk medical unimas. cunnnnn owh minah sorang ni.
6. ikut kak dengkok g umah org kawen. taun ni aku jd assistant kak andam la. profession br..hehehhe.
7. my admin executive, yoyo br bersalin on 7 nov. cuba la kluar 3 nov leh sama besday ngan aunty ejot...hehehhehe. dh 9 taun kawen br dpt anak taun tok. congrate yoyo.... aish ayra esa, welcome to the luvly world.
>> dan mcm2 lagi peristiwa yg secara tak langsung semua nya happy

lowest moments of my live:
the day i realise that i couldn't get the one that i luv. just can't get it. sedih owh...tp nk wat mcm ne. reason nye biarlah aku je yg tau.
the day my brother realise that his wife so the problem one. all these years semua org tauk yg pompuan ya sik bagus. tp mata abg tertutup mcm kenak bomoh jak bah. aku nangis sik berenti tgk abg aku kenak polah mcm ya. tp apa boleh buat dh takdir nya mcm ya. mesti ada hikmah d sebalik musibah yang Allah berikan. kebetulan masa ya mok dekat raya haji. pengorbanan yg plg besar bg semua keluarga.
many days that i lost my family members. semoga roh semua nya d berkati Allah. Al Fatihah...

esok...hari br 2009. aku akan jd mcm nay?? azam??

chopchop: sori la aku tulis kejap ckp KL, kejap ckp swak. coz mmg aku org swak...hhehahahahah

1 comment:

a.c.H.i.k.A.n.i said...

huik..tak bagitaupun ada blog..sabo je la..
akak tulis dalam bahasa sarawak la kak..baru special..btw,,happy new year!! i love u!!